Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання.Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно:
від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо
виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти
захистити свою роботу). Але цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя, щоб їх цього
навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово
збільшуючи.
Крім того, ми повинні пам’ятати і про
учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впроратися,
наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив
учитель.
Також не слід забувати обдарованих
учнів - вони могуть працювати із завдання повишенної складності.
Модуль був дуже насиченим, багато
нових методів по впровадженню диференційованого навчання для учнів я для себе
відкрила.
Комментариев нет:
Отправить комментарий