Цей
модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання
Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: спільне обговорення
проміжних результатів дослідження в ході виконання проекту, передавання мережею
інформації учням, які теж працюють над проектом, рефлексувати по закінченню
кожного з етапів роботи над проектом.
Я бачу надзвичайну користь від роботи у цьому модулі, оскільки вона дала можливість критично подивитись на створену напередодні учительську презентацію і внести корективи у діяльність учнів, формулювання цілей дослідження.
Я бачу надзвичайну користь від роботи у цьому модулі, оскільки вона дала можливість критично подивитись на створену напередодні учительську презентацію і внести корективи у діяльність учнів, формулювання цілей дослідження.
Сприяти відповідальному, законному та доцільному
використанню учнями Інтернету допоможуть стратегії підвищення обізнаності та попередження,
викладені у Модулі 5.
Але
у мене в є сумніви щодо оцінювання учнями веб-сайтів для пошуку інформації.
Чому?
По-перше,
якщо оцінювати веб-сайти (до розроблених вчителем критеріїв), де учні повинні це
робити: вдома чи в класі? В класі не можливо за браком часу, вдома чи учень сам
це буде робити?
По-друге,
чи звертати увагу учні щодо наповненості сайту? Чи не буде це оцінювати
поверховим?
Комментариев нет:
Отправить комментарий