Цей
модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання
сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а
саме:
· допомагати учням, які мають питання з теми дослідження або захворіли, але бажають приймати участь у проекті;
· допомагати учням, які мають питання з теми дослідження або захворіли, але бажають приймати участь у проекті;
· організовувати роботу учнів по видозміні, доповненю
та видаленню контенту інших, критично та конструктивно відповідати на ідеї
однолітків на ресурсах для спільної роботи -
вікі-статтях;
· здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в
проекті, яка на них чекає та їх побажань щодо ролей в групах, їхнього
бажання/небажання працювати у проекті, дізнатися про їх рівень обізнаності з
технологіями веб 2.0 тощо.
Проте,
я вважаю, що активне використання учнями Інтернету може завести їх на інші, не
зовсім бажані сайти, на яких пропагується насилля, порнографія, суїцид, тощо. Чи
не будуть вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену
однокласниками, переглядати інші сторінки сайтів з небажанним змістом? Що ми можемо почути від батьків дітей?
Дуже сподобалась робота з формами та налаштуванням блогу. Багато
цікавого дізналась. Навчилась працювати з гаджетами тощо.
Стосовно даної роботи у мене сумнівів не було. Все вдалось. Але є
чого досягати. З’явились амбітні цілі щодо використання
блогу!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий